LOGDAYS 2023 - AUTONOMIA - RELACYJNOŚĆ - KOMPETENCJE

XIII OGÓLNOPOLSKIE WARSZTATY SZEFÓW LOGISTYKI - WYZWANIA LOGISTYKI PRZYSZŁOŚCI

22-23 maja 2024 r.

Best Western Hotel Edison, Baranowo k/Poznania
ORGANIZATOR:   
 

Warsztaty LogDays 2024
WYZWANIA LOGISTYKI PRZYSZŁOŚCI

Organizowane co roku warsztaty dla menedżerów branży logistycznej i magazynowej to niezrównane możliwości podniesienia swoich kwalifikacji, uzyskania dostępu do najnowszych trendów, najlepszych praktyk i technik, przekazywanych przez najlepszych ekspertów branżowych.

 

Udział w LOGDAYS to wyjątkowa okazja do wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce, wymiany pomysłów i opinii oraz nawiązania kontaktów z profesjonalistami z branży.

Jeżeli jesteś:

  • Dyrektorem, kierownikiem, menedżerem ds. logistyki, magazynowania, transportu
  • Pracownikiem działów ESG i CSR w TSL, odpowiedzialnym za wdrożenie strategii ESG
  • Przedstawicielem sieci handlowych i producentów, którzy będą wykorzystywać dane z łańcucha dostaw w raportach zrównoważonego rozwoju
  • Specjalistą odpowiedzialnym za optymalizację kosztów w Twojej firmie
  • Osobą odpowiedzialną za wdrażanie nowoczesnych procesów w celu usprawniania pracy magazynu
  • Specjalistą od planowania i organizacji transportu

Zapraszamy do udziału w wyjątkowo praktycznych warsztatach branżowych.

TOP TEMATY WARSZTATÓW

1
Analityka danych w logistyce
2
Zarządzanie zmianami w firmie w związku z dyrektywami CSRD i CSDDD
3
Problemy i wyzwania branży transportowej. Zarządzanie transportem
4
Zarządzanie magazynem – logistyka magazynowa, planowanie i symulacja procesowa

PRELEGENCI

Warsztaty poprowadzą najlepsi specjaliści w branży:

 

 

Łukasz Wysokiński 
 
Head of Fulfillment at InPost
Manager z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i rozwoju biznesu e-commerce. Od ponad 25-lat aktywny w międzynarodowym biznesie i wielokulturowych środowiskach biznesowych. ... więcej Koncentruje się na sprzedaży, rozwoju spółek, handlu transgranicznym, wdrażaniu procesów i dostarczaniu synergii dostosowanych do każdego modelu biznesowego dedykowanego rynkom B2B, B2C a w szczególności operacjom logistycznym fulfillment. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, audycie procesów end2end dla e-commerce, rozwoju e-commerce fulfillment na rynkach europejskich oraz sprzedaży (między innymi w grupach kapitałowych OEX, Asseco Poland, Prokom Software, Orkla Food).
Marcin Radecki
 
CEO at Dataverse-Pro
Pasjonat danych oraz silny orędownik propagowania kultury organizacyjnej, w której procesy decyzyjne są oparte na danych. ... więcej Dzięki kombinacji wiedzy zdobytej jako konsultant strategiczny i szef analityki danych posiada unikatowe spojrzenie strategiczne i operacyjne. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze finansów, procesów, analityki danych oraz compliance z ramienia firm Big 4, a także jako szef analityki danych w globalnym e-commerce i właściciel data house’u.

Do obszarów jego ekspertyzy należą: opracowywanie strategii biznesowych, budowanie strategii danych, budowa organizacji typu data-driven, architektury procesów związanych z danymi oraz analiza danych. Prywatnie pasjonat triathlonu.
dr Marta Szymborska
 
Menedżerka ds. Komunikacji, PR i ESG, GS1
absolwentka filologii polskiej (studia magisterskie i doktoranckie) oraz europejskiej komunikacji społecznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. ... więcej Ukończyła podyplomowe studium PR oraz Akademię Menedżerów CSR. Przez 11 lat zarządzała w Grupie Raben działaniami komunikacyjnymi i CSR w 11 krajach Europy, pracując w centrali na Europę firmy.

Odpowiadała za stworzenie, wdrożenie i realizację strategii PR, CSR oraz zaangażowania społecznego. Od 2017 roku jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne i CSR w organizacji GS1, która swoje oddziały posiada w 116 krajach na świecie. Kiedyś kreowała działania na Europę, dziś realizuje światową strategię.

Prowadzi zajęcia z zakresu ESG m.in. na studiach MBA w Akademii Kaliskiej. Autorka ponad 200 publikacji związanej ze społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz pracy doktorskiej na temat wpływu strategii ESG na wizerunek marki.
Maurycy Kieruj
 
Radca prawny w spółce TC Kancelaria Prawna
Poprzednio przez 8 lat współpracował przy obsłudze prawnej dużych spółek spedycyjnych – liderów branży TSL w Polsce i na świecie, ...więcejdoradzając przy zawieraniu korzystnych i bezpiecznych umów jak i wspierając w sporach i problemach nieuniknionych przy prowadzeniu biznesu na duża skalę.

Absolwent studiów prawniczych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu controllingu na WSB w Poznaniu.

Ukończył aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców prawnych w Poznaniu.
Małgorzata Wszołek-Siemińska
 
Członek Zarządu Portalls sp. Z o.o.
WYKSZTAŁCENIE: - Absolwentka Politechniki Rzeszowskiej na wydziale Zarządzania Marketingiem w przedsiębiorstwie; ... więcej - EMBA Wyższa Szkoła Menadżerska w Warszawie
- Certyfikat księgowego wydany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
- wpis na listę Agentów Celnych prowadzonej przez Ministra Finansów

ODBYTE SZKOLENIA:
- Międzynarodowy obrót towarami strategicznymi
- Pochodzenie i status celny towaru w obrocie międzynarodowym
- VAT w towarowym obrocie transgranicznym
- Konwencja CMR, transport drogowy i prawo przewozowe, INCOTERMS- nowe warunki,
- Ryzyko celne w przedsiębiorstwie. Praktyczne metody zarządzania ryzykiem celnym – warsztaty
- Wartość celna towarów
- Specjalne procedury celne - Certyfikat AEO i procedury specjalne
- Praktyka zawierania umów handlowych z partnerami zagranicznymi
- Kompetencje interpersonalne.
Artur Kalisiak
 
Dyrektor ds. Projektów Strategicznych związku pracodawców „Transport i Logistyka Polska”
... więcej
Radosław Nowek
 
Szef Analiz i Partner, Lubandy Logistic Services
Od 7 lat związany z firmą LLS, gdzie odpowiada za analizę przepływów, optymalizację oraz symulacje procesów logistycznych, zarówno w magazynach, jak i w zakładach produkcyjnych.... więcej Doświadczenie zdobywał w branży farmaceutycznej, gdzie wdrażał i usprawniał procesy logistyczne, specjalizował się również w analizie danych operacyjnych. Obecnie rozwija projekty w branży e-commerce, w której największą rolę odgrywają innowacyjne i wysoce zautomatyzowane systemy transportu i magazynowania.
Robert Lubandy
 
Managing Director / Executive Partner, Lubandy Logistic Services
Absolwent Politechniki Śląskiej i Akademii Leona Koźmińskiego. Od prawie 22-u lat związany zawodowo z logistyką. Jako dyrektor logistyki w zakładzie produkcyjnym branży metalowej, ... więcej odpowiedzialny za logistykę magazynową i nadzór nad produkcją. Potem jak dyrektor ds. sprzedaży rozwiązań automatyzacji magazynowej w Europie Wschodniej. W przeciągu prawie sześciu lat zaprojektował ponad 200 magazynów i rozwiązań automatyzacji magazynowej w branżach FMCG, części zamiennych, lekarstw i produkcyjnej. Od 2008 samodzielnie z własną firmą na rynku usług konsultingowych w krajach Europy Wschodniej. Projektowanie i symulacje wspomagane komputerowo, oraz projekty w których bezpośrednio zarządzał dużymi zespołami pracowników, dają mu obszerną bazę wiedzy praktycznej o logistyce. W 2012 laureat nagrody CONSTANTINUS AWARD przyznawanej przez Austriacką Izbę Gospodarczą za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii Międzynarodowego Projektu Doradczego. Firma Lubandy.Logistic.Services prowadzi projekty doradcze w Europie Wschodniej i posiada biura konsultantów w Austrii, Polsce, Turcji i w Ukrainie.
Jacek Mistewicz
 
Project Manager, SMART Project
Posiada szerokie doświadczenie menadżerskie i wiedzę ekspercką z zakresu magazynów i dystrybucji. Przez ponad 20 lat pracował w „Ruch S.A.”, ... więcej prowadził projekty usprawniające procesy sprzedaży i dystrybucji prasy. Opracował i wdrożył projekt konsolidacji i relokacji magazynów prasy i FMCG, zajmował się przygotowaniem sieci nowoczesnych Centrów Logistycznych. Był odpowiedzialny za opracowanie projektów oraz uruchomienie magazynów o łącznej powierzchni ponad 65 tys. m2. Pełniąc stanowisko Dyrektora Zarządzającego Pawtrans Holding, zarządzał flotą ponad 200 składów do przewozu płynnych środków spożywczych oraz działem handlowym, spedycyjnym i serwisowym. Wśród projektów, które prowadził Jacek, na wyróżnienie zasługują przede wszystkim opracowanie projektu magazynu e-commerce Poczty Polskiej oraz projektowanie i wdrożenie obsługi magazynowej zakładów produkcyjnych Volkswagen Crafter o łącznej powierzchni ponad 300 000 m2 we Wrześni. Przeprowadził wyceny procesów logistycznych (RFQ) dla Raben oraz CAT LC. Opracował i przygotował projekty magazynów, w tym automatyki dla: Apteki Gemini, Aluprof, Mokate, Kongsberg. Realizował audyty i projektował przepływy materiałowe między innymi dla Volvo, Raben, Topmet, DHL SCh.
Dominik Kowalczyk
 
General Manager, SMART Project
Absolwent Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu. Posiada szerokie doświadczenie i wiedzę z zakresu Lean Management, usprawniania procesów oraz zarządzania zasobami ludzkimi. ... więcej Swoją karierę jako Lean Expert rozpoczął w SCHNELLECKE SLOVAKIA S.R.O., gdzie wspierał procesy optymalizacyjne oraz aktywnie uczestniczył w KaiKaku Waves na terenie Niemiec, Czech, Słowacji, Ameryki Północnej. W tej samej firmie, zajmując stanowisko Regionalnego Kierownika ds. Lean kierował zespołem Lean Expertów na obszarze Europy Centralnej. Karierę zawodową kontynuował w firmie DHL EXEL Supply Chain (Poland), w której zajmował się planowaniem procesów logistycznych oraz zarządzał rozbudowaną strukturą operacyjną (powyżej 400 osób) zapewniając efektywne działanie łańcucha dostaw dla klienta branży automotive. Dominik jest certyfikowanym specjalistą łańcucha dostaw, prowadził liczne szkolenia dla grup pracowników, wyróżnia się bardzo dobrą znajomością 4 języków obcych.
Lucyna Trzeciak
 
Inżynier Procesów Logistycznych oraz Konsultant w SMART Project
Absolwentka Politechniki Opolskiej, posiada kilkuletnie doświadczenie w projektowaniu nowoczesnych, automatycznych systemów magazynowych. Obecnie pełni funkcję Inżyniera ... więcejProcesów Logistycznych oraz Konsultanta w firmie SmartProject. Dodatkowo, posiada praktyczną wiedzę w obszarze projektowania procesów magazynowych, którą skutecznie wykorzystuje w różnorodnych gałęziach przemysłu, logistyce i branży e-commerce.

Proponujemy unikatową formułę warsztatów, w których po raz pierwszy wyodrębniliśmy 2 ścieżki tematyczne:

 

1. PROBLEMY I WYZWANIA BRANŻY TRANSPORTOWEJ. ZARZĄDZANIE TRANSPORTEM

2. ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM

Do udziału w tych wyjątkowych, praktycznych warsztatach branżowych zaprasza „Logistyka i Magazynowanie” jedyne na rynku czasopismo łączące wszystkie zagadnienia związane z logistyką, transportem, spedycją i magazynowaniem. W każdym wydaniu dwumiesięcznika publikowane są aktualne przepisy prawne, przekazywana jest obszerna wiedza, jak umiejętnie planować i koordynować łańcuch dostaw, prezentowane są najbardziej efektywne metody zarządzania operacjami logistycznymi i magazynowymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i rozwiązań. Na łamach naszego czasopisma dzielimy się również wiedzą w zakresie zarządzania bezpieczeństwem oraz zatrudnienia w branży, publikując praktyczne i prawne porady w zakresie efektywnego zarządzania zespołem pracowników. Wśród autorów „Logistyki i magazynowania” są zarówno eksperci, pracownicy naukowi, znawcy najnowocześniejszych technologii, jak i praktycy dzielący się doświadczeniem we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań w swoich przedsiębiorstwach.

 

 

Co da Ci udział w XIII edycji LOGDAYS?

Dowiesz się:

  • Jak umiejętnie wykorzystywać dane w logistyce?
  •  Jak zarządzać zmianami w Twojej firmie?
  • Jakie procesy  należy wdrożyć,  aby skutecznie optymalizować koszty transportu i magazynowania?
  • Jakie regulacje prawne obowiązują w transporcie międzynarodowym
  • Czym powinien wyróżniać się Smart magazyn?

 

Ponadto:

  • Stworzysz podstawy strategii ESG dla swojej firmy
  • Zapoznasz się nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie planowania przestrzeni magazynowej
  • Podpatrzysz rozwiązania, które pomogą Ci sprawnie wprowadzić automatyzację w magazynie, aby skrócić czas realizacji procesów

 

 

#LogDays
jest właśnie dla Ciebie!

PROGRAM LOGDAYS

 
 
STREFA INTEGRACJI
 


Warsztaty LogDays to doskonałe miejsce na pogłębienie kontaktów biznesowych! Pierwszego dnia warsztatów przygotowaliśmy dla Was niespodziankę – przestrzeń networkingową podczas imprezy integracyjnej w plenerze!

STREFA INSPIRACJI


Warsztaty LogDays to dwa dni wypełnione praktyczną wiedzą! Podczas warsztatów zainspirujesz się sprawdzonymi rozwiązaniami, porozmawiasz z praktykami i wymienisz się doświadczeniem!

 

I DZIEŃ WARSZTATÓW

Godz. 9.00 
 

Rejestracja uczestników

 

Godz. 9.30 -11.30
 

„STRATEGICZNE PODEJŚCIE DO ANALITYKI DANYCH I OPTYMALIZACJI LOGISTYKI”. 
- Łukasz Wysokiński InPost, Marcin Radecki Dataverse-Pro

  • Budowa strategii
  • Analiza procesów i ich nieefektywności
  • Budowa kompetencji analitycznej (czym jest analityka, co jest niezbędne, jak powinna wyglądać)
  • Lista praktycznych use-casów, czyli wykorzystanie danych w praktyce
  • Praktyczne wykorzystanie danych w logistyce (tj. do czego oraz wpływie) – warsztat
     
Godz. 11.45 – 13.45
 

ESG – jak skutecznie przeprowadzić zmiany w firmie w związku z dyrektywami CRSD i CSRDDD
– dr Marta Szymborska

  • Jak dostosować organizację do wymogów unijnych?
  • Wyzwania i szanse związane ze zrównoważonym rozwojem
  • Dobre przykłady strategii i działań ESG z branży TSL

 

ŚCIEŻKA SPECJALISTYCZNA NR 1:

PROBLEMY I WYZWANIA BRANŻY TRANSPORTOWEJ. ZARZĄDZANIE TRANSPORTEM.

I Dzień

Godz. 14.30-15.30 Transport międzynarodowy. Zastaw na towarze - sposób zabezpieczenia zapłaty za przewóz czy nielegalne zajęcie towaru? - Maurycy Kieruj Radca prawny w spółce TC Kancelaria Prawna
  • Zastaw na przesyłce ustanowiony przez przewoźnika

  • Zastaw spedytorski

  • Zastaw na towarze w magazynie

  • Zaspokojenie z przedmiotu zastawu

  • Zastaw na przesyłce a zarzut nielegalnego zajęcia towaru

  • Różnice w zastawie w prawie przewozowym i Konwencji CMR

  • Zastaw w prawie niemieckim

  • Praktyczne przykłady zastosowania zastawu


Godz. 15.45 -17.15 Jak bez błędu stosować przepisy celne w transporcie międzynarodowym - Małgorzata Wszołek - Siemińska, PORTALLS Sp. Z o.o.
  • Rola agencji celnej w wymianie towarowej z zagranicą
  • Kryteria wyboru agencji celnej – jak agencja celna może zmniejszyć koszty importu/eksportu i jak może ułatwić cały proces?
  • Działania jakie należy podjąć przed rozpoczęciem przywozu/wywozu
  • Dokumentacja wymagana w przywozie do UE i wywozie z UE – co musisz wiedzieć
  • Zakres potrzebnych działań


II Dzień

Godz. 9.00 - 10.15 Tachografy drugiej generacji w ramach Pakietu Mobilności - Artur Kalisiak, Dyrektor ds. Projektów Strategicznych związku pracodawców „Transport i Logistyka Polska
  • Z czego wynika wdrożenie inteligentnych tachografów G2V2 i co się z tym wiąże?
  • Jakie są etapy wdrażania i harmonogram zmian?
  • Kogo dotyczą nadchodzące zmiany?
  • Stanowisko Komisji Europejskiej w kwestii obowiązkowej wymiany tachografów
Godz. 10.30 – 11.50 Kontrola trzeźwości w browarach w kontekście ESG - Carlsberg Polska
 
Godz. 12.00 -13.00 Rentowność branży transportowej
  • Optymalizacja kosztów
  • Jakie należy podjąć działania, by przetrwać spadek popytu/ zainteresowania usługami branży transportowej, wzrost kosztów?
  • Jak zredukować puste przebiegi – analiza danych, wykorzystanie nowoczesnych technologii, dobre zarządzanie
  • Optymalizacja tras, budowanie siatki klientów
ŚCIEŻKA SPECJALISTYCZNA NR 2:

ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM

 

 I Dzień

Godz. 14.30-15.30 Analiza danych w logistyce ze szczególnym uwzględnieniem danych operacyjnych dla planowania przyszłości magazynu - Radosław Nowek – szef działu analiz i symulacji, Robert Lubandy – Managing Director / Executive Partner
  • Metody interpretacji danych statystycznych
  • Jakie wskaźniki mają sens w codziennej pracy magazynu
  • Wprowadzenie do zagadnień planowania i symulacji procesowej
 
Godz. 15.30 -16.15 Czym się kierować przy wyborze centrum magazynowego. Jakie są oczekiwania współczesnych klientów?


II Dzień

Godz. 9.00 -9.45 Zasady i założenia do implementacji logistyki magazynowej - Artur Kalisiak, Dyrektor ds. Projektów Strategicznych związku pracodawców „Transport i Logistyka Polska”
  • Dlaczego przedsiębiorstwa potrzebują logistyki magazynowej?
  • Strategie i środki niezbędne do skutecznej implementacji logistyki magazynowej (zmiany procesowe, technologiczne i organizacyjne)
  • Case study – wyzwania i ryzyka wdrożenia logistyki/automatyki magazynowej.
 
Godz. 9.50 - 10.50 Zasady i założenia do implementacji logistyki magazynowej – Jacek Mistewicz, Dominik Kowalczyk, Lucyna Trzeciak, Smart Project
  • Dlaczego przedsiębiorstwa potrzebują logistyki magazynowej?
  • Strategie i środki niezbędne do skutecznej implementacji logistyki magazynowej (zmiany procesowe, technologiczne i organizacyjne)
  • Case study – wyzwania i ryzyka wdrożenia logistyki/automatyki magazynowej
Godz. 11.00 -12.00 Automatyzacja w magazynie
 
Godz. 12.00 -13.00 Zielona energia w magazynach


II DZIEŃ WARSZTATÓW

Godz. 13.00 - 14.00

Lunch

Godz. 14.00
 

Debata – Zielony ład w logistyce

Godz. 15.00
 
    Zakończenie warsztatów LogDays

 

 

Uczestnictwo w XIII OGÓLNOPOLSKIE WARSZTATY SZEFÓW LOGISTYKI - WYZWANIA LOGISTYKI PRZYSZŁOŚCI
22-23 MAJA 2024 R.
DLA GRUPY DOCELOWEJ
(ze zgodą na udostępnienie kontaktu partnerom wydarzenia)

Bilet dla grupy docelowej (ze zgodą na udostępnienie kontaktu partnerom wydarzenia)

Promocja tylko do końca kwietnia
zł netto / ‌ zł brutto
PLN
cena netto / ‌ zł brutto
 
Zapisując się zyskasz:
  • bilet wstępu na LOGDAYS 2024 (22-23.05.2024) – udział w zaplanowanych warsztatach
  • materiały szkoleniowe
  • networking
  • przerwy kawowe oraz lunch
  • imienny certyfikat udziału w wydarzeniu
  • wieczorne party
Organizator:
 
Partner:
Partnerzy merytoryczni:
InPost Dataverse TC Kancelaria Calsberg TLP akademia celna WSL
 

INFORMACJE i szczegóły organizacyjne

Cena – dwudniowy warsztat
Cena regularna - 1999 zł netto
Cena promocyjna – 1499 zł netto -  do końca kwietnia

Noclegi:
Nocleg ze śniadaniem:
Pokój 1-os – 289 zł/doba
Pokój 2-os – 389 zł/doba
Parking – 20 zł/doba/samochód

Uczestnicy mogą rezerwować pokoje na hasło Forum Media.

Rezerwacji można dokonywać:
- telefonicznie pod nr tel. 61 814 27 51
- mailowo - recepcja@hoteledison.com.pl

 

 
Warsztaty 22-23 MAJA 2024 R.
 
Best Western Hotel Edison, Baranowo k/Poznania
 
 
 
 
 

Kontakt

Katarzyna Witowska-Góra
kwestie merytoryczne
Redaktor naczelna/Product Manager „Logistyka i Magazynowanie”
tel. kom. +48 607 551 229
adres e-mail

Joanna Ochocka-Wieczorek 
Brand Manager
Kwestie uczestnictwa, bilety
tel. kom. 534 598 738
adres e-mail

Piotr Motyl
Brand Manager
„Logistyka i Magazynowanie”
tel. kom. +48 502 558 966
adres e-mail

Marek Włodarczyk
Brand Manager
„Logistyka i Magazynowanie”
tel. kom. +48 502 237 957
adres e-mail

Redakcja „Logistyka I Magazynowanie”
(informacje redakcyjno-eventowe, materiały PR, patronaty merytoryczne)
katarzyna.witowska-gora@forum-media.pl