LOGDAYS 2022

GOŚĆ SPECJALNY
8 czerwca podczas 1,5-godzinnej prelekcji dowiesz się:

Jak z pleśni zrobić lekarstwo, czyli jak przemienić nasze wady w zalety?

I BLOK:
AUTONOMIA
TEMAT WARSZTATU:

Jak przygotować się na kolejne turbulencje w łańcuchu dostaw?

7 czerwca podczas 3-godzinnego warsztatu dowiesz się:

  • Jak pandemia wpływa na łańcuch dostaw i satysfakcję klientów?
  • Technologia czy człowiek, co bardziej się liczy w obsłudze klienta?
  • DNA handlowca – jakie kompetencji warto rozwijać?
  • Czy jesteśmy przygotowani na sytuacje kryzysowe?
  • Co mierzyć, co badać w sprzedaży?
TEMAT WARSZTATU:

Jak wzmacniać przywództwo stosując techniki zwinne?

7 czerwca podczas 3-godzinnego warsztatu dowiesz się:

  • Co to jest agile i kiedy go stosować?
  • Jak zarządzać zespołem w wykorzystaniem technik zwinnych?
  • Jak autonomia zespołu zwiększa przywództwo szefa?
  • Jak motywować do działania?
  • Po czym poznasz, ze jesteś prawdziwym liderem?
II BLOK:
Relacyjność
TEMAT WARSZTATU:

Jak zostać szefem, który jest wybitnym negocjatorem?

7 czerwca podczas 3-godzinnego warsztatu dowiesz się:

  • Jak przygotować się do negocjacji?
  • W jaki sposób i w jakim celu określić interesy przed rozmowami?
  • O najczęściej popełnianych błędach podczas negocjacji.
  • Jak formułować przekonujące argumenty?
  • Jak przegrać bitwę, by wygrać wojnę?
  • O technikach finalizacji negocjacji.
TEMAT WARSZTATU:

Model transakcyjny czy relacyjny w umowach logistycznych?

7 czerwca podczas 3-godzinnego warsztatu dowiesz się:

  • Dlaczego należy poszukiwać nowych, sprawnych modeli biznesowych oraz skutecznych strategii działania?
  • O strategicznych źródłach zaopatrzenia (strategic sourcing) w nowoczesnej ekonomii.
  • Jak skonstruować umowę relacyjną?
  • Praktycznych aspektach umów relacyjnych.
III BLOK:
Kompetencje
TEMAT WARSZTATU:

Kultura „ONI i MY”, czyli jak angażować, motywować zespół wokół wspólnych celów?

7 czerwca podczas 3-godzinnego warsztatu dowiesz się:

  • O podstawach motywacji ludzi na podstawie tzw. poziomów neurologicznych Diltsa.
  • Jak te podstawy motywacji mają się do systemów premiowych i dlaczego one nie działają?
  • Skąd bierze się kultura MY-ONI, czyli jakie są poziomy świadomości menedżerskiej w oparciu o poziomy ludzkiej świadomości emocjonalnej Hawkinga?
  • O rozwoju menedżerów i ich kultur w oparciu o koncepcję dynamiki spiralnej.
  • Jak uniknąć kultury MY-ONI i skutecznie zaangażować i zmotywować zespół wokół celów.
SCENA DOSTAWCÓW
TEMAT PREZENTACJI:

LEAN W ORGANIZACJI POSIŁKÓW.
Jak doskonalić procesy i jednocześnie odpowiadać na potrzeby pracowników?

Podczas prezentacji dowiesz się:

  • Czy przerwa obiadowa wspiera biznes?
  • Jakie znaczenie w kontekście funkcjonowania i wydajności biznesu ma przerwa obiadowa?
  • Jak osiągnąć maksymalizację wartości dla klienta przy jednoczesnym minimalizowaniu marnotrawstwa w procesach wewnątrz firmowych, wspierających kadrę?

PROWADZĄCY WARSZTATY

Sławek Błotny
 
Ekspert w zakresie łańcuchów dostaw, sprzedaży i obsługi klienta B2B.
W przeszłości wiceprezes zarządu Grupy Raben, odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój. Obecnie Doradca Zarządu i Chief Commercial Officer Arra Group. Implementował projekty... więcej logistyczne, tworząc standardy obsługi klienta i dbając o dotrzymywanie zobowiązań kontraktowych. Koncentrował się na tworzeniu wartości dla klienta i doskonaleniu customer experience. Nieustannie doskonalił swój warsztat menedżera, działając w środowisku międzynarodowym zmuszony był pokonywać bariery międzykulturowe. Swoje doświadczenia prezentował na europejskich konferencjach oraz dla studentów. Ale przede wszystkim skutecznie komunikował się wewnątrz międzynarodowej korporacji, jak i z otoczeniem biznesowym. W wolnym czasie biega, czyta, fotografuje i zanurzam się w zabytkowych książkach i mapach.
Dariusz Walczak
 
Trener z bogatym, ponad 20-letnim doświadczeniem.
Zebrał je podczas pracy w DLF Sp. z.o.o oraz ACC Rainbow tworząc struktury sprzedaży oraz wspomagając zarządzanie handlowcami w sektorach B2B, D2D oraz FCMG... więcej.

Dodatkowo specjalizuje się w aspektach związanych z tworzeniem strategii sprzedażowych, zarządzaniem zespołami sprzedażowymi, zarządzaniem sobą w czasie, komunikacją, dynamiką interakcji w szeroko pojętych relacjach w grupach roboczych, zarządzaniem konfliktem, postrzeganiem ryzyka, podejmowaniem decyzji.

Od 2017 roku współpracuje jako Trener z firmą specjalizującą się w transporcie drogowym, kolejowym i morskim – dla Trans Ltd Sp. z o.o., gdzie przede wszystkim prowadzi szkolenia dla kadry kierowniczej z zakresu zarządzania zespołem (komunikacja, asertywność), zarządzania sobą w czasie dla menedżerów, zarządzania przez cele, a także szkolenia dla spedytorów z zakresu sprzedaży, komunikacji oraz zarządzania relacjami z klientem.
Janusz Kamieński
 
Konsultant, menedżer, przedsiębiorca.
Od 2004 r. zarządza polską marką doradczą Strategy&Results. Promotor i prekursor w Polsce strategii CX/CEM (Customer Experience Management), którą z powodzeniem stosuje do podnoszenia skuteczności biznesowej... więcej licznych przedsiębiorstw. W swojej karierze doradzał zarządom firm nie tylko w Polsce, ale i poza jej granicami – w Czechach, Danii, Holandii, Niemczech, Rumunii oraz Wielkiej Brytanii. Wspierał procesy formułowania i realizacji skutecznych strategii m.in. w: Alior Bank, Auchan, Bank Pekao, Basel Orlen Poliolefins, Coca-Cola Hellenic Bottlers, DANONE, Deni Cler, Edipresse, Eltel Networks, First Data, Grupa Żywiec, innogy, Play, Raiffeisen Polbank, Reckitt Benckiser.

Konsultant akredytowanego przy Chartered Institute of Marketing programu Professional Diploma in Marketing. Ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w Polsce i na świecie (m.in. Berlin, Budapeszt, Shanghaj, Vancouver).
Ola Węgrowicz-Łastowiecka
 
Strateg komunikacji, trenerka biznesu oraz coach ICF PCC – spoiwem tych trzech obszarów jest człowiek i relacje.
Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy w korporacjach na stanowiskach managerskich w sektorze B2B w obszarze... więcej marketingu. Od ponad 4 lat prowadzi firmę szkoleniowo – coachingową Leaders House, prowadząc business coaching, warsztaty i konsultacje oraz wdrażając agile w organizacjach. Jest certyfikowanym Scrum Masterem. Wykłada również na studiach podyplomowych reklamy na SGH. Uczy strategicznego myślenia, porządkowania procesów strategicznych, pobudza kreatywność wykorzystując techniki metody Design Thinking do tworzenia innowacji. Wspiera i rozwija managerów w rozwoju poprzez coaching grupowy i business coaching. Jest twórcą kart coachingowych Authentic Stories do odkrywania siebie i swojej historii. Jest również twórcą metody LEADER®, która pozwala ćwiczyć autentyczne przywództwo w oparciu o relacje.
Piotr Polak
 
Ekspert z dziedziny łańcuchów dostaw, logistyki, dystrybucji e-commerce oraz nowoczesnych modeli zakupowych.
Przedstawiciel jedynego w Polsce Vested Center of Excellence oraz Vested Deal Architect. (Vested – to model biznesowy, metodyka ... więcej negocjowania i pisania umów, ruch biznesowy oraz filozofia działania, obejmujący najnowsze zdobycze naukowe i biznesowe w obszarze strategicznych źródeł zaopatrzenia, skupiony przy Uniwersytecie Tennessee).
Maratończyk i ultramaratończyk.

SCENA DOSTAWCÓW

Michał Sosiński
 
Head of Marketing
SmartLunch
Absolwent programu MBA Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ze sprzedażą i marketingiem związany od ponad 20 lat, czego efektem jest udział w ponad 100... więcej projektach zrealizowanych dla sektora IT, TSL, e-commerce i ubezpieczeń. Ma doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami marketingu i sprzedaży, controllingu oraz wdrażaniu systemów pomiaru efektywności procesów koncentrujących się na kliencie. Większość projektów, które zrealizował dotyczyła firm i usług technologicznych działających w modelu SaaS
Organizator:
 
Partnerzy:
 
Partnerzy merytoryczni:
 
Partnerzy medialni: