Prelegenci LogDays 2020:
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/susz_piotr.png)
Susz
logistyczne.info
Mgr. inż. logistyki, absolwent studiów Executive MBA na Politechnice Wrocławskiej. Właściciel firmy konsultingowej oraz autor bloga www.logistyczne.info. Aktualnie zaangażowany w kilka projektów logistycznych na terenie całej Polski. Współpracuje jako interim manager, konsultant oraz kierownik projektów. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu nowoczesnych systemów logistycznych, audycie logistycznym oraz projektach optymalizujących procesy. Autor szeregu rozwiązań służących do kwalifikacji i oceny pracowników logistyki oraz systemami wynagrodzeń skorelowanymi z wynikami śledzonych lokalnych KPI’s.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/jatta_lukasz.png)
Jatta
Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting
Absolwent wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej. Od 2003 roku pracuje w Miebach Consulting w Polsce. Od 2013 Partner Miebach Logistik Holding we Frankfurcie. Kierownik projektów logistycznych i nadzorów nad realizacją inwestycji w Polsce i zagranicą. Specjalista projektowania i wdrażania rozwiązań automatycznych w logistyce.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/jarmuszczak_jacek.png)
Jarmuszczak
OperaPro
Karierę zawodową rozpoczynał jako kupiec w branży FMCG w polskich przedsiębiorstwach, dla których negocjował kontrakty zakupowe z dostawcami z całego świata - głównie korzystając z elektronicznych platform przetargowych. Później dla globalnego koncernu, lidera w swoim sektorze i dobrze znanej marki Philips Lighting, jako Strategic Buyer tworzył strategię zakupów dla obszaru Europy oraz prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami. Obecnie pracuje jako Kierownik Działu Zakupów Elektronicznych w Carlsberg Group, gdzie przeprowadza ok. 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Carlsberg na całym świecie. Ekspert w dziedzinie aukcji elektronicznych, negocjacji zakupowych, budowania relacji z dostawcami oraz e-systemów zarządzania zakupami. Posiada praktyczne doświadczenia w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne). Wielomiesięczne kontrakty w Europie zachodniej, USA, Azji oraz praca w centralnych strukturach globalnej korporacji, dostarczyły ogromnego doświadczenia w zarządzaniu biznesem o charakterze międzykulturowym. W trakcie swojej ponad 16 letniej kariery negocjował kontrakty o łacznej wartości przekraczającej 3,5 miliarda EUR. Obecnie pracuje w NextBuy jako Vice President – Procurement Technology
W trakcie dotychczasowej pracy:- jako kierownik zakupów elektronicznych dla Carlsberg przeprowadził przeszło 600 przetargów dla wszystkich spółek Carlsberg na całym świecie na zakupy zarówno kategorii direct jak i indirect; największy z nich opiewał na kwotę 1,5 miliarda euro.
- współtworzył politykę zakupową w firmie Carlsberg, w tym procedury postępowań przetargowych, szablony CBD, TCO
- wprowadził 14 projektów optymalizacyjnych w ciągu 6 miesięcy dla wszystkich zakładów Philips Lighting zlokalizowanych w Indiach. Projekty przyniosły w sumie osiem milionów euro oszczędności,
- stworzył strategiczny plan zakupów dla zakładów Philips Lighting w Indiach,
- wprowadził koncepcję Vendor Managed Inventory realizowanej równolegle z Consignment Stock, które przyniosły 350 tys. euro oszczędności oraz spowodowały redukcję zapasów do poziomu 4%; po sukcesie, koncepcja ta została wprowadzona w większości zakładów Philips na całym świecie,
- w 2009 uzyskał przeszło pół miliona euro oszczędności w trakcie jednych tylko negocjacji; było to w trakcie zorganizowanego „Dnia Dostawcy”, na który przyjechało 100 największych dostawców Philips. Wynik ten był najwyższym spośród wszystkich negocjacji przeprowadzonych tego dnia.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/cudzilo_marta2.png)
Cudziło
Od ponad 13 lat jako project manager lub główny wykonawca realizuje projekty konsultingowe dla przedsiębiorstw, głównie w zakresie optymalizacji sieci dystrybucji, wspomagania obszaru zarządzania zapasami, projektowania struktury łańcucha dostaw. Do tej pory współpracowała zarówno z dużymi, jak i średnimi przedstawicielami różnorodnych branż, realizując prace m.in. dla Energa Operator S.A., Gaz-System S.A., Tubes International Sp. z o.o., Grupa Colian, Leroy Merlin Sp. z o.o., NEUCA S.A., LINPAC Packaging, PGF S.A.. Autorka lub współautorka artykułów naukowych i specjalistycznych o tematyce logistyki i optymalizacji łańcuchów dostaw.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/karbowiak_piotr.png)
Karbowiak
Biografia wkrótce...
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/kubala_andrzej.png)
Lada-Kubala
Meble Wójcik
Związany z szeroko pojętą logistyką od ponad 20 lat, obecnie członek zarządu Meble Wójcik Sp. z o.o. Podczas swojej drogi zawodowej pracował zarówno w firmach logistycznych jak: Maersk Logistics na stanowisku Country WND Manager, Rhenus Centract Logistics pełniąc funkcje: Dyrektora Transportu, a następnie Dyrektora Logistyki Kontraktowej, firmach dystrybucyjnych jak: Carrefour Polska odpowiadając za magazyn centralny, Geant Polska w której uruchamiał magazyn centralny. Ostatnie 8 lat związany z obszarem produkcji pełniąc funkcje dyrektora logistyki w Forte S.A. a następnie dyrektora zarządzania łańcuchem dostaw w Meble Wójcik Sp. z o.o. Na zlecenie klientów prowadził różnego rodzaju projekty obejmujące zagadnienia związane z optymalizacją procesów magazynowych i dystrybucyjnych. Zdobyte w ten sposób doświadczenia w branżach: FMCG, farmaceutycznej, białego AGD, elektro oraz obszarach zarządzania magazynem, transportem, planowania produkcji, zarządzania zakupami i obsługą klienta pozwalają zrozumieć potrzeby i oczekiwania każdej ze stron występujących w łańcuchu dostaw.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/krybus_roland.png?t=2)
Krybus
Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting
Pracuje w Miebach Consulting Gliwice przy projektach koncepcyjnych, detalicznych i nadzorach nad realizacją obiektów logistycznych m.in. w branży FMCG, części zamiennych oraz dóbr przemysłowych. Brał udział w realizacji projektów w Europie, jak również krajach Bliskiego Wschodu.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/pietak_przemyslaw.png)
Piętak
HUB logistics
Od 18 lat związany z logistyką i zarządzaniem łańcuchem dostaw. Swoje doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Żywiec oraz w firmie doradczej Roland Berger Strategy Consultants, a także w CEVA Logistics, jednej z największych globalnych firm z branży logistycznej, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu w siedmiu krajach Europy Centralnej i Wschodniej. Od sierpnia 2018 zarządza w Polsce firmą HUB Logistics wywodzącą się z Finlandii, będącej integratorem usług związanych z logistyką kontraktową, outsourcingiem logistyki wewnętrznej oraz doradztwa logistycznego.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/lubandy_robert2.png)
Lubandy
Lubandy.Logistic.Services
Absolwent Politechniki Śląskiej i Akademii Leona Koźmińskiego. Od prawie dwudziestu lat związany zawodowo z logistyką. Jako dyrektor logistyki w zakładzie produkcyjnym branży metalowej, odpowiedzialny za logistykę magazynową i nadzór nad produkcją. Potem jak dyrektor ds. sprzedaży rozwiązań automatyzacji magazynowej w Europie Wschodniej. W przeciągu prawie sześciu lat zaprojektował ponad 150 magazynów i rozwiązań automatyzacji magazynowej w branżach FMCG, części zapasowych, lekarstw i produkcyjnej. Od 2008 samodzielnie z własną firmą na rynku usług konsultingowych w krajach Europy Wschodniej. Projektowanie i symulacje wspomagane komputerowo, są narzędziem codziennej pracy, co w parze z dużym doświadczeniem praktycznym, w różnych kręgach kulturowych daje szerokie widzenie problemów logistyki. W 2012 laureat nagrody CONSTANTINUS AWARD przyznawanej przez Austriacką Izbę Gospodarczą za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii Międzynarodowego Projektu Doradczego. Firma Lubandy.Logistic.Services e.U. prowadzi projekty doradcze w Europie Wschodniej i posiada biura konsultantów w Austrii, Ukrainie i w Polsce.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/boruta_tomasz.png)
Boruta
GEBHARDT Polska
Od 9 lat związny ze sprzedażą, realizacją i wdrażaniem zintegrowanych procesów logistycznych w centrach dystrybucyjnych i zakładach produkcyjnych u największych liderów branżowych w całej Europie. Doświadczenie zdobywał w branży retail oraz automotive, gdzie tworzył i usprawniał procesy intralogistyczne, w których nowoczene technologie w połączeniu z innowacyjnymi koncepcjami dążą do optymalizacji procesów. Obecnie rozwija projekty z branży e-commerce, retail, FMCG i automotive, w których największą rolę odgrywaja innowacyjne i wysoce zautomatyzowane systemy transportu i magazynowania, gdzie kluczem jest idea Przemysłu 4.0.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/rozycki_marek.png)
Różycki
pierwsza połowa zespołu Last Mile Prophets
Był członkiem zespołów dla rozpoczynających działalność w Polsce takich firm jak DHL, Coopers & Lybrand, Allied Domecq, Grand Met.Monsanto (Polska i Ukraina). Jako CEO GeoPost CSEE, stworzył region 16 krajów pod marką DPD. Do 2015 roku był wiceprezesem Amazon Logistics EU. Odpowiadał także za utworzenie Masterlink Express w 1991 r. (obecnie DPD Polska). Doradza klientom w kwestiach strategicznych i handlowych, ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce i M&A.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/kerr_ian.png)
Kerr
założyciel i prowadzący Postal Hub Podcast
Co tydzień prowadzi podcast Postal Hub, kierowany do przedstawicieli i zainteresowanych globalnymi zmianami w branży KEP. Jest ekspertem KEP i autorem licznych publikacji w tym temacie. Stoi za nim blisko 20 lat doświadczenia w sektorze pocztowym i ostatniej mili, w szczególności z rynku australijskiego.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/samborski_michal.png)
Samborski
Panattoni w Polsce
Jest odpowiedzialny za nowe przedsięwzięcia w regionach: Polska Centralna, Warszawa i Gdańsk. Współpracował z Panattoni Europe już wcześniej na stanowisku kierownika projektu (2006-2011), nadzorując rozwój 7 budynków w Łodzi i na Górnym Śląsku o powierzchni 220 000 mkw. W firmie Hines (2011-2015) był dyrektorem projektu odpowiedzialnym za obiekt biurowy (Neptun Gdańsk), zakup portfela logistycznego (300 000 mkw.), a także zarządzał aktywami portfela logistycznego. W trakcie swojej kariery zawodowej był odpowiedzialny za: strategiczny rozwój biznesu, identyfikację i nabywanie inwestycji komercyjnych, negocjowanie warunków umów, wynajem i zarządzanie projektami.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/olejniczak_artur2.png)
Olejniczak
Art Of Communication
Menedżer z 16-letnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielący się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jest cenionym moderatorem i keynote speakerem największych branżowych konferencji. Od 7 lat trenerem biznesu i wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizował Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS. Od wielu lat baczny obserwator i recenzent wydarzeń oraz nowości branży TSL i KEP. Jest autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopism: „LOGISTYKA”, „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „MSP” i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/logdays.pl/images/prelegenci/klich_przemyslaw.png)
Klich
Arvato Supply Chain Solutions
Ekspert w zakresie logistyki dla: e-commerce oraz sieci detalicznych w Arvato SCM Solutions. Od 20 lat zajmuje się szeroko pojętymi usługami dla kanału e-commerce (logistyka, programy lojalnościowe, płatności). Obecnie dyrektor ds. sprzedaży w Arvato SCM Solutions. Pracując m.in. dla Grupy Allegro.pl, kierował programem lojalnościowym payback.pl, e-sklepem paygsm.pl oraz współtworzył projekt AlleKarta. W Arvato od 2007 r., gdzie odpowiada za rozwój i sprzedaż kompleksowych rozwiązań logistycznych, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi e-sklepów oraz sieci detalicznych.