LOGDAYS 2023 - AUTONOMIA - RELACYJNOŚĆ - KOMPETENCJE

KONFERENCJA

XIV OGÓLNOPOLSKIE WARSZTATY SZEFÓW LOGISTYKI - Strategie biznesowe w branży logistycznej

15-16 maja 2025 r.

Hotel Skansen, Sierpc

16 maja 2025 r.

Browar Kasztelan Grupy Carlsberg, Sierpc
Organizator warsztatów w magazynie Browaru Kasztelan Grupy Carlsberg:    
            
ORGANIZATOR Konferencji:   
 

Konferencja LogDays 2025

OGÓLNOPOLSKIE WARSZTATY SZEFÓW LOGISTYKI
15-16 maja 2025

Strategie biznesowe w branży logistycznej

Najlepsze ruchy biznesowe dla:
zarządzania łańcuchem dostaw, planowania transportu, zarządzania magazynami, a także nadzoru nad przepływem informacji i zasobów.

Wyjątkowe warsztaty dla ekspertów logistyki połączone ze zwiedzaniem centrum magazynowego i fabryki Browarów Kasztelan należących do Grupy Carlsberg.

Organizator: Logistyka i Magazynowanie, www.logistykaimagazynowanie.pl



Miejsce Konferencji 15.05.2025r.: Hotel Skansen w Sierpcu

Warsztaty i wyjazd studyjny do Browaru Kasztelan Grupy Carlsberg



Wyjazd studyjny 16.05.2025r.: Browar Kasztelan , Ul. Świętokrzyska 27, 09-200 Sierpc

Organizowane corocznie warsztaty dla menedżerów branży logistycznej i magazynowej mają na celu pogłębienie wiedzy teoretycznej oraz rozwój umiejętności praktycznych, które są kluczowe dla efektywnego zarządzania procesami logistycznymi.

Uczestnicy mają możliwość zapoznania się z nowoczesnymi strategiami optymalizacji procesów, które przyczyniają się do poprawy wydajności operacyjnej. Program warsztatów obejmuje zagadnienia związane z analizą danych, zarządzaniem zespołami w kontekście logistyki, wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz stosowaniem zaawansowanych systemów informatycznych w zarządzaniu magazynami i procesami logistycznymi.

O czym porozmawiamy w czasie LogDays2025?

Nowoczesne strategie procesów logistycznych
Wydajność operacyjna
Analiza danych & AI
Optymalizacja kosztów

Jeżeli jesteś:

  • Dyrektorem, Kierownikiem lub Menedżerem ds. logistyki
  • Ekspertem ds. magazynowania
  • Ekspertem ds. łańcucha dostaw
  • Specjalistą od planowania i organizacji transportu
  • Specjalistą odpowiedzialnym za optymalizację kosztów logistyki w Twojej firmie
  • Osobą odpowiedzialną za wdrażanie nowoczesnych procesów usprawniających pracę magazynu
  • Specjalistą od planowania i organizacji transportu

Zapraszamy Państwa do spotkania „w samym sercu” wyjątkowego obiektu Grupy Carlsberg i wymiany doświadczeń w zakresie zarządzania jakością w logistyce!

LOGISTYKA w Calsberg Group

Browar Kasztelan w Sierpcu
Dyrektor: Michał Jankowski
Liczba pracowników: 230+

Tradycja sierpeckiego piwowarstwa sięga czasów średniowiecza. Od 2000 r. zakład znany jest jako Browar Kasztelan. W 2015 r. miała miejsce jego modernizacja i rozbudowa, będąca wówczas największą inwestycją w branży. Dziś browar jest liderem w obszarze ochrony środowiska, nagradzanym zarówno za projekty ze sfery efektywności energetycznej (innowacyjna technologia odzysku ciepła z młóta), jak i za działania minimalizujące zużycie wody (np. dzięki jej odzyskowi i ponownemu wykorzystaniu).

Od 2022 r. korzysta z nowoczesnej myjki butelek, która zwiększyła wydajność mycia przy jednoczesnym ograniczeniu konsumpcji wody i ciepła.

Zobacz RAPORT ESG CARLSBERG POLSKA >> ( https://www.carlsbergpolska.pl/zrownowazony-rozwoj/zrownowazony-rozwoj/raport-2023/ )

W obszarze transportu produktów i opakowań Carlsberg nieustannie dąży do optymalizacji liczby transportów, długości przejechanych tras jak również czasu załadunku i poziomu wypełnienia ciężarówek.

Dariusz Krasoń
Logistics Director, Carlsberg Polska
„Kolejny rok konsekwentnie realizujemy zadania w już zdefiniowanych obszarach zwiększając efektywność operacji logistycznych. Optymalizacja procesów operacyjnych w transporcie i dystrybucji wpływa bezpośrednio na redukcję emisji dwutlenku węgla typu beer-inhand w łańcuchu wartości. Poprawa efektywności w łańcuchu dostaw nie byłaby możliwa bez bliskiej współpracy z naszymi partnerami handlowymi oraz operatorami logistycznotransportowymi”

PRELEGENCI

Warsztaty poprowadzą najlepsi specjaliści w branży:

 

 

Dariusz Krasoń 
 
Logistics Director, Carlsberg Polska
Absolwent Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, SGH w Warszawie oraz ICAN Institute. Od kilkunastu lat związany z Carlsberg Polska. Zarządza ... więcej procesami logistycznymi, transportem i dystrybucją. Odpowiada także za logistyczne projekty z kluczowymi klientami. Z dużym zainteresowaniem obserwuje rynek startupów oraz nowoczesnych technologii w Supply Chain.
Małgorzata Wąsik
 
Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej, Carlsberg Polska
Od ponad 15 lat zajmuje się komunikacją korporacyjną w tym działaniami z zakresu ESG. Wspiera biznes we wdrażaniu rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju.... więcej W Carlsberg Polska pracuje od ponad 5 lat, wcześniej zdobywała doświadczenie w kat. DYI pracując dla Leroy Merlin.
Teresa Aldea
 
kierowniczka ds. zrównoważonego rozwoju w Carlsberg Polska
Od przeszło 16 lat zajmuje się doradztwem, szkoleniami, badaniami i wdrażaniem strategii ESG. Jest doświadczona w realizacji programów... więcej ESG w różnych branżach usługowych i produkcyjnych, zarządzała wieloma projektami międzynarodowymi. Towarzyszy przedsiębiorstwom podczas opracowywania i realizacji strategii ESG, przygotowywania programów komunikacji (m.in. raportowania ESG), a także zaangażowania interesariuszy. Swoją pasję do rozwoju zrównoważonego demonstruje w życiu zawodowym i prywatnym. Często angażuje się w projekty edukacyjne dla lokalnych społeczności i udowadnia, że w mieście można żyć w sposób zrównoważony.
Adam Doliński
 
Kierownik Działu Analiz i Kontrolingu, InPost Fulfillment
W InPost Fulfillment odpowiedzialny za analizy oraz controlling finansowy. Skoncentrowany na ciągłej poprawie efektywności kosztowej i dostarczaniu klientom najlepszych usług w konkurencyjnych cenach. ...więcejPosiada ponad 5-letnie doświadczenie w organizacji, wywodząc się z obszaru analiz finansowych dotyczących rentowności bieżących oraz nowych projektów. Wcześniej zawodowo związany m.in. z branżą farmaceutyczną, gdzie odpowiedzialny był za obszar finansowy projektu zautomatyzowanego centrum dystrybucyjnego. Prywatnie fan wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej, od ćwiczeń siłowych, po CrossFit i jogę.
Ewa Zawadzka
 
MDC2
Posiada ponad 16-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych. ... więcej W MDC2 jest szefem działu Development, gdzie odpowiada za rozwój projektów magazynowych na południu Polski. W trakcie swojej kariery Ewa była zaangażowana i odpowiedzialna za realizację i wynajem powierzchni magazynowych oraz przemysłowych o łącznej powierzchni blisko miliona metrów kwadratowych. Przed dołączeniem do MDC2 pełniła funkcję Dyrektora ds. Rozwoju w Panattoni, gdzie rozwijała działalność deweloperską i nadzorowała pozyskiwanie nowych gruntów w Polsce południowej. Kierowała również zespołem Land and Development w Prologis, gdzie była odpowiedzialna za zarządzanie inwestycjami w Polsce. Zanim dołączyła do firmy, przez ponad 10 lat pełniła funkcję Dyrektora Centrum Usług Logistycznych w FagorMastercook S.A. – części Grupy Fagor. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Uzyskała tytuł magistra ekonomii na kierunku stosunki międzynarodowe. Ukończyła również studia podyplomowe Master of Business Administration na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym oraz kurs Certified Commercial Investment Member.
Dominik Kowalczyk
 
INTERIM GENERAL MANAGER
W INTERIM zajmuje się realizacją projektów optymalizacyjnych w obszarach: zarządzanie produkcją i logistyką, automatyzacja procesów produkcyjnych i logistycznych, prowadzenie ... więcejprzetargów, innowacje, audyty eksperckie dla klienta końcowego m.in.: RTV Euro AGD, Smyk, Empik, Pepco, VGP, Nowy Styl, Solaris, Volvo, Scania (łącznie ponad 100 projektów). W latach 2017 -2024 General Manager w SMART Project - był odpowiedzialny za zarządzanie strukturą operacyjną doradców i konsultantów w ramach realizacji projektów dla produkcji i logistyki. Wcześniej na stanowiskach OPERATION MANAGER – DHL EXEL Supply Chain (Poland) i PLANNING MANAGER – DHL EXEL Supply Chain (Poland zarządzał rozbudowaną strukturą operacyjną (około 500 osób) zapewniając efektywne działanie łańcucha dostaw dla klienta branży automotive.
Edward Kozak
 
Senior Consultant, Miebach Consulting
Edward Kozak jest starszym konsultantem w Miebach Consulting, gdzie specjalizuje się w projektowaniu i optymalizacji procesów logistycznych oraz intralogistyki. Łączy doświadczenie z branży budowlanej z wymaganiami... więcej nowoczesnej logistyki wewnętrznej, wspierając klientów w realizacji inwestycji logistycznych i przemysłowych. Jego obszar ekspertyzy obejmuje zarządzanie projektami wykonawczymi, koordynację inwestycji oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zwiększających efektywność operacyjną.
W Miebach Consulting odpowiada za realizację projektów między innymi dla klientów z branż e-commerce, retail, FMCG, automotive oraz produkcji. Skupia się na dostarczaniu praktycznych rozwiązań, które integrują nowoczesne technologie z wymaganiami operacyjnymi.
Maciej Kupś
 
Manager ds. Partnerstw Strategicznych, Gremi Personal
Od ponad trzech lat pełni w Gremi Personal rolę Managera ds. Partnerstw Strategicznych. Swoją karierę zaczynał w sprzedaży, przechodząc od doradztwa telefonicznego do samodzielnych stanowisk sprzedażowych. ... więcej Doświadczenie to nauczyło go skutecznych negocjacji i budowania długofalowych relacji z klientami.
Obecnie koncentruje się na nawiązywaniu i utrzymywaniu partnerstw biznesowych, organizacji wydarzeń branżowych oraz rozwoju strategicznych projektów. Specjalizuje się w pozyskiwaniu klientów i dostarczaniu pracowników do sektora logistycznego i FMCG, elastycznie reagując na zmieniające się potrzeby rynku.
Poza pracą pasjonuje się sportem – regularnie biega, bierze udział w zawodach i dba o aktywność fizyczną. Sport to dla niego nie tylko forma dbania o zdrowie, ale też sposób na rozwijanie samodyscypliny i pokonywanie własnych ograniczeń.
Tomasz Górski
 
Head of Product InPost Pay
Od 2022 jako Head of Product InPost Pay, zarządza rozwojem produktu oraz jej komercjalizacją wśród użytkowników oraz partnerów InPost. ... więcej Stworzył i zarządzał obszarem bankowości dla firm mBanku obejmującym przeszło 500 tysięcy podmiotów, gdzie wprowadził szereg innowacji z obszaru finansowania, płatności oraz e-commerce – one-click loan, mobilny mTransfer, merchant financing. Jako Senior Principal w The Boston Consulting Group, zarządzał ponad 50 projektami z obszaru usług finansowych oraz e-commerce w Europie, USA oraz Azji Absolwent Programu Global Executive MBA London Business School oraz Columbia Business School w Nowych Jorku. Wyróżniony tytułem Innovator of The Year organizacji Stevie Business Awards
Adam Gregorczyk
 
Dyrektor Marketingu, NOVATEL
Małgorzata Wszołek-Siemińska
 
Członek Zarządu Portalls sp. Z o.o.
WYKSZTAŁCENIE: Absolwentka Politechniki Rzeszowskiej na wydziale Zarządzania Marketingiem w przedsiębiorstwie, EMBA Wyższa Szkoła Menadżerska w Warszawie, Certyfikat księgowego wydany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce ... więcej - wpis na listę Agentów Celnych prowadzonej przez Ministra Finansów.
ODBYTE SZKOLENIA: Międzynarodowy obrót towarami strategicznymi, Pochodzenie i status celny towaru w obrocie międzynarodowym, VAT w towarowym obrocie transgranicznym, Konwencja CMR, transport drogowy i prawo przewozowe, INCOTERMS- nowe warunki, Ryzyko celne w przedsiębiorstwie. Praktyczne metody zarządzania ryzykiem celnym – warsztaty, Wartość celna towarów, Specjalne procedury celne - Certyfikat AEO i procedury specjalne, Praktyka zawierania umów handlowych z partnerami zagranicznymi, Kompetencje interpersonalne.
Mariusz Kleban
 
Członek Zarządu Portalls sp. z o.o., Współwłaściciel Portalls sp. z o.o.
WYKSZTAŁCENIE: Absolwent Wyższej Szkoły Prawa i Administracji, kierunek Administracja Transgraniczna, Certyfikat Kompetencji zawodowych w drogowy transporcie rzeczy, Certyfikat księgowego wydany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, wpis na listę Agentów Celnych prowadzonej przez Ministra Finansów ... więcejODBYTE SZKOLENIA: - Graniczny podatek węglowy CBAM. - Przemieszczanie wyrobów akcyzowych - Warunki Incoterms 2020 -Transgraniczne przemieszczanie odpadów - Międzynarodowy obrót towarami strategicznymi - Pochodzenie i status celny towaru w obrocie międzynarodowym - VAT w towarowym obrocie transgranicznym - Konwencja CMR, transport drogowy i prawo przewozowe, INCOTERMS- nowe warunki, - Ryzyko celne w przedsiębiorstwie. Praktyczne metody zarządzania ryzykiem celnym – warsztaty - Wartość celna towarów - Specjalne procedury celne - Certyfikat AEO i procedury specjalne - Praktyka zawierania umów handlowych z partnerami zagranicznymi - Kompetencje interpersonalne.
Adam Fronc
 
SMART Project
Od ponad dekady związany z branżą IT w sektorze bankowym, gdzie przeszedł drogę od programisty po lidera zespołu dostarczającego rozwiązania wspierające kluczowe procesy biznesowe. Od 2017 roku z pasją rozwija obszar RPA, obecnie pełniąc rolę Product Managera ds. Automatyzacji i Robotyzacji Procesów Biznesowych.... więcejNa co dzień łączy wiedzę technologiczną z umiejętnościami analitycznymi, skutecznie identyfikując potencjał optymalizacji i wdrażając rozwiązania, które realnie zmieniają sposób działania organizacji. Odpowiada za prowadzenie programów transformacji cyfrowej „end-to-end” – od analizy, przez projektowanie i implementację, aż po rozwój i utrzymanie rozwiązań automatyzujących procesy biznesowe.
Twórca i lider centrów kompetencyjnych (CoE) w zakresie automatyzacji. Wspiera organizacje w budowaniu nowoczesnych, elastycznych struktur gotowych na wyzwania przyszłości. Entuzjasta innowacji, promotor prostych narzędzi, które przynoszą wielką wartość.
Wierzy, że cyfrowa transformacja to nie technologia – to zmiana kultury pracy.
Jacek Grzechowiak
 
Doświadczony menedżer ryzyka i bezpieczeństwa z gruntownym doświadczeniem w instytucjach państwowych i firmach krajowych i międzynarodowych.
Od ponad 25 lat prowadzi projekty w obszarze bezpieczeństwa. Przez wiele lat zarządzał ryzyka w Securitas oraz bezpieczeństwem w Avon i Celsa. Mocne strony, to wiedza w zakresie zarządzania ryzykiem, incydentami, szkodami, tworzeniu systemów ochrony oraz analiz bezpieczeństwa. ... więcej . Absolwent WAT, SGH i ALK. Ukończył specjalistyczny kurs w SGSP (obecnie Akademia Pożarnicza) oraz liczne szkolenia zagraniczne. Dzieli się wiedzą ze studentami. Od kilku lat w ramach własnej działalności RiskResponse wspiera firmy w zarządzaniu ryzykiem i bezpieczeństwem.
Dorota Szwarc
 
Silny & Salamon, Manager działu sprzedaży 
Dysponuje wieloletnim doświadczeniem handlowym pozyskanym w branży poligraficznej, budowalnej w obszarze wykończenia wnętrz, konstrukcji aluminiowych i szklanych oraz technicznej. ... więcejMa na swoim koncie wiele sukcesów w zakresie zarządzania zespołami handlowo-doradczymi i rozwoju sieci punktów handlowych. Stale rozwija kompetencje w obszarze doradztwa biznesowego dla firm.
Alicja Starnawska
 
ISS RFID, Dyrektor Operacyjny
Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami B+R, sprzedażowymi i marketingowymi. Absolwentka Ekonomiki Przedsiębiorstw na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim i studiów podyplomowych kadry menadżerskiej do współpracy ze strukturami UE na Wydziale Zarządzania Politechniki Gdańskiej.

Prowadzący warsztaty i moderator debaty: 

Artur Olejniczak
 
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Kierownik działu marketingu i PR-u Wyższej Szkoły Logistyki.

SESJA SPECJALNA InPost 

Adam Doliński
 
Kierownik Działu Analiz i Kontrolingu, InPost Fulfillment
TOMASZ GÓRSKI
 
Head of Product InPost Pay

Dzisiaj kluczowym elementem sukcesu przedsiębiorstw jest wykorzystanie nowoczesnych usług logistycznych i płatniczych, które wspierają efektywność operacyjną i konkurencyjność.

Przedstawimy jako pierwsi jak usługi InPost Pay oraz InPost Fulfillment wspierają rozwój w e-commerce, pokazując dokładnie, jak synergia usług może stać się kluczem do sukcesu biznesu. Ponadto, omówimy strategie integracji usług InPost w kontekście rozwoju przedsiębiorstw, podkreślając korzyści płynące z nowoczesnych rozwiązań, automatyzacji i analizy danych.

Co da Ci udział w XIV edycji LOGDAYS?

Dowiesz się:

  • Jak umiejętnie wykorzystywać dane w logistyce?
  •  Jak zarządzać zmianami w Twojej firmie?
  • Jakie procesy  należy wdrożyć,  aby skutecznie optymalizować koszty transportu i magazynowania?
  • Jakie regulacje prawne obowiązują w transporcie międzynarodowym
  • Czym powinien wyróżniać się Smart magazyn?

 

Ponadto:

  • Stworzysz podstawy strategii ESG dla swojej firmy
  • Zapoznasz się nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie planowania przestrzeni magazynowej
  • Podpatrzysz rozwiązania, które pomogą Ci sprawnie wprowadzić automatyzację w magazynie, aby skrócić czas realizacji procesów

 

 

#LogDays
jest właśnie dla Ciebie!

PROGRAM LOGDAYS

 
 

 

PROGRAM DZIEŃ 1

10.00 -18.00 
 

Warsztaty logistyczno-magazynowe

Jak wdrażać innowacje, optymalizować procesy i zwiększać efektywność dzięki technologii?
Edward Kozak, Miebach Consulting

1. Wartość dodana i pracochłonność w procesie intralogistycznym marnotrawstwo vs. wartość dodana (quiz)

2. Jak podejść do zwiększenia efektywności i jakości procesu?

3. Rodzaje innowacji i ich zastosowanie w projektowaniu intralogistyki

4. Projekt logistyczny na konkretnych przykładach:
• Łączenie punktów: kombinacja innowacji procesowej i produktowej
• Business case
• Jak zjeść słonia i nie iść na skróty
• Rola konsultanta logistycznego w procesie inwestycyjnym

II Optymalizacja procesów i przestrzeni magazynu. Dlaczego nie zawsze jesteśmy zadowoleni z rezultatów zmian. Dominik Kowalczyk, INTERIM

1. Jak definiować potrzeby optymalizacji procesów i przestrzeni magazynu, aby określić właściwy kierunek działań?

2. W jaki sposób uchronić się przed poniesieniem nadmiernych kosztów związanych ze zmianą organizacyjną i techniczną?

3. Jak przygotować organizację do zmian i dlaczego jest to tak istotne?

III Synergia usług Grupy InPost jako klucz do sukcesu twojego biznesu - InPost, InPost PAY, InPost Fulfillment - razem dostarczamy więcej…. Adam Doliński, Kierownik Działu Analiz i Kontrolingu, InPost Fulfillment

1. INPOST PAY: uproszczenie procesu zakupowego

2. INPOST FULFILLMENT: optymalizacja zarządzania magazynem i logistyką

3. CASE STUDIES: praktyczne przykłady zastosowania usług InPost w biznesie e-commerce

4. STRATEGIE ROZWOJU: jak usługi grupy InPost mogą wspierać rozwój Twojego przedsiębiorstwa

IV ESG w firmach logistycznych, Ewa Zawadzka, MDC²

1. Jakie są kluczowe trendy dotyczące strategii ESG na rynku logistycznym w Polsce?

2. Działania oraz innowacje wdrażane, aby minimalizować wpływ na środowisko i rozwijać zrównoważony model biznesowy

3. Optymalizacja i redukcja kosztów, a wdrożenia rozwiązań proekologicznych.

V Systemy komunikacji i bezpieczeństwa dla magazynów i centrów logistycznych. Adam Gregorczyk, Marketing Director,  Novatel Sp. z o.o. 

• Pewna i niezawodna komunikacja głosowa w każdych warunkach i miejscu (rozwiązanie problemu z brakiem zasięgu sieci: GSM, LTE). 
• System LONE WORKER PABLO - Personalny Asystent Bezpieczeństwa i Lokalizacji Osób. To techniczne wsparcie bezpieczeństwa i lokalizacji osób wykonujących prace samodzielnie, jednorazowo lub cyklicznie jako podmioty zewnętrzne (outsourcing prac) dla lepszej orientacji przestrzennej w terenie mniej znanym.
• Kamery nasobne do bezpiecznej rejestracji video i audio zdarzeń, incydentów związanych z BHP. 

VI Zarządzanie i optymalizacja kosztów operacji transportowych. - Małgorzata Wszołek-Siemińska,  Członek Zarządu Portalls sp. Z o.o.,  Mariusz Kleban,  Członek Zarządu Portalls sp. z o.o.,  Współwłaściciel Portalls sp. z o.o.
• omówienie wymagań, co do różnych kategorii towarów, w zakresie kontroli inspekcji granicznych – poznanie tych wymogów pozwoli oszacować czas transportu

• omówienie wymaganych dokumentów i poprawne ich sporządzenie – pozwala na ominięcie błędów i niepotrzebne przestoje towarów

VII Poza miejscem pracy. Jak być pracodawcą, u którego ludzie chcą pracować? Maciej Kupś, GREMI Personal Poland
• Jak skutecznie łączyć elastyczność zatrudnienia ze stabilnością dla pracownika?
• W jaki sposób wsparcie poza miejscem pracy i integracja wpływają na lojalność pracowników?
• Jakie praktyki mogą pomóc w zmniejszeniu rotacji i zwiększeniu zaangażowania zespołu?

VIII Bezpieczeństwo, partnerstwo i technologia w logistyce - fundamenty rozwoju i ciągłości biznesu Dorota Szwarc, Silny & Salamon,  Alicja Starnawska ISSR FID

18.30 – 19.30
 

Konsultacje biznesowe

 

20.30 – 23.30
 

Wieczór integracyjny

 


PROGRAM DZIEŃ 2

9.30- 10.00
 

Anter System

 

10.00 – 10.30
 

Sabotaż, dywersja, infiltracja, insider jako współczesne zagrożenia. - Jacek Grzechowiak, Risk Response

 

10.45
 

Cyfrowa transformacja/ digitalizacja przy użyciu prostych i ogólnodostępnych narzędzi. – Adam Fronc, SMART Project

O prelekcji / warsztacie:

  • Wprowadzenie do cyfrowej transformacji
  • Automatyzacja procesów dla każdego (RPA)
  • Budowa aplikacji bez kodu
  • Wizualizacja danych i podejmowanie decyzji z Power BI
  • Jak zacząć: podejście krok po kroku

 

11.30
 

Zapomnij o AI w logistyce zanim nie zbudujesz fundamentów – Dariusz Krasoń, Dyrektor ds. logistyki, Carlsberg Group

O prelekcji / warsztacie:

Wszyscy mówią dziś o AI. Każda konferencja logistyczna omawia tematy związane ze sztuczną inteligencją, media pełne są sensacyjnych nagłówków o rewolucji AI. Dostawcy aplikacji i systemów logistycznych prześcigają się w deklaracjach, które rozwiązanie jest bardziej „AI powered” lub „AI driven”. Sztuczna inteligencja sprzedawana jest jako magiczne rozwiązanie każdego logistycznego problemu.

Jednak coraz częściej analitycy podchodzą do tematu ze zdrowym sceptycyzmem. Doświadczenia z rynku pokazują, że wiele wdrożeń AI nie przynosi oczekiwanych efektów.

W trakcie prelekcji skupimy się na kluczowym zagadnieniu: jakie procesy warto uporządkować, zanim zaczniemy myśleć o automatyzacji i AI, tak aby technologia faktycznie pomagała, a nie tylko świetnie wyglądała na prezentacjach?

Omówimy następujące zagadnienia:

  • Jakie są obecne wyzwania w logistyce w 2025 roku i które z tych problemów AI rzeczywiście może pomóc rozwiązać?
  • Dlaczego solidne podstawy i dobrze poukładane procesy logistyczne są konieczne, by wdrożenia AI odniosły sukces?
  • Jakie konkretne obszary należy uporządkować operacyjnie i organizacyjnie, zanim przystąpimy do wdrażania AI?
  • zczegółowe case study wdrożenia Carlsberg Foundation Excellence w obszarze logistyki.
Ten temat będzie ciekawym dopełnieniem wizyty studyjnej w magazynach Carlsberg. Obszary poruszane w prezentacji będzie można zobaczyć na żywo w praktyce!

 

12.30
 

Lunch

13.00 - 15.30
 

Wizyta studyjna Carlsberg

1. Wyjazd do Browaru Kasztelan w Sierpcu

 

Profesjonalne Warsztaty Magazynowe w Browarze Kasztelan Grupa Carlsberg

 

16 MAJA 2025 

Browar Kasztelan zlokalizowany w Sierpcu jest częścią Grupy Carlsberg Polska.

Grupa Carlsberg zarządza trzema browarami: Browarem Okocim, Browarem Bosman oraz Browarem Kasztelan. Łącznie firma zatrudnia około 1300 pracowników.

16.05.2025r. Sesja bazowa - LOGISTYKA

Udział w Profesjonalnych Warsztatach Magazynowych w Browarze Kasztelan pozwoli poznać najlepsze rozwiązania magazynowe i logistyczne, które w Grupie Carlsberg odgrywają kluczową rolę w optymalizacji procesów produkcyjnych i dystrybucyjnych:

  • innowacje w zarządzaniu łańcuchem dostaw
  • automatyzacja
  • redukcja kosztów
  • wpływ na środowisko zgodnie ze strategią „Together Towards ZERO and Beyond”
  • bezpieczeństwo pracy

 

16.05.2025r. Sesja specjalna - PRODUKCJA

Browar Kasztelan zaprasza dodatkowo uczestników do poznania od kulis procesu produkcji piwa i degustacji.

Jak i z jakich składników warzy się piwo?

Z jaką prędkością napełniają się butelki ?

Czy znasz innowacyjną Fibre Bottle – pierwsza butelkę produkowaną z włókna drzewnego ?

Prowadzący: 



Dariusz Krasoń

Logistics Director, Carlsberg Polska

Zobacz, gdzie odbędą się warsztaty magazynowe:

Partner Wydarzenia:           
 
Partner Strategiczny:           
 
 
Partner:                        
 
Partner merytoryczny:                           
Uczestnictwo w XIV OGÓLNOPOLSKICH WARSZTATACH SZEFÓW LOGISTYKI - Strategie biznesowe w branży logistycznej
15-16 MAJA 2025 R.
Warsztaty LOGDAYS W HOTELU SKANSEN CONFERENCE & SPA
w dniach 15-16.05.2025 r.

Warsztaty LOGDAYS W HOTELU SKANSEN CONFERENCE & SPA w dniach 15-16.05.2025 r.

zł netto / ‌ zł brutto
PLN
cena netto / ‌ zł brutto
 
Zapisując się zyskasz:
  • udział w dwudniowych warsztatach LOGDAYS (15-16.05.2025)
  • udział w profesjonalnych warsztatach w magazynie Browaru Kasztelan Grupy Carlsberg (16.5.2025)
  • catering
  • wieczorny networking
  • materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikat udziału w wydarzeniu
Partner wydarzenia:
 
Partner Strategiczny:
 
Partner:
 
Partner merytoryczny:

INFORMACJE i szczegóły organizacyjne

Uczestnicy mogą rezerwować pokoje na hasło Forum Media.

Hotel SKANSEN Conference & SPA
ul. Gabriela Narutowicza 64
09-200 Sierpc

Rezerwacji można dokonywać:
- telefonicznie pod nr tel. +48 24 275 11 22;  +48 24 235 61 25
- mailowo - recepcja@hotelskansen.pl

 
Konferencja: 15-16 MAJA 2025 R. 
Hotel SKANSEN Conference & SPA
Warsztaty: 16 MAJA 2025 R. 
Browar Kasztelan Grupy Carlsberg, Sierpc

 
 
 
 
 

Kontakt

Katarzyna Witowska-Góra
kwestie merytoryczne
Redaktor naczelna/Product Manager „Logistyka i Magazynowanie”
tel. kom. +48 607 551 229
adres e-mail

Joanna Ochocka-Wieczorek 
Brand Manager
Kwestie uczestnictwa, bilety
tel. kom. 534 598 738
adres e-mail

Piotr Motyl
Brand Manager
„Logistyka i Magazynowanie”
tel. kom. +48 502 558 966
adres e-mail

Redakcja „Logistyka I Magazynowanie”
(informacje redakcyjno-eventowe, materiały PR, patronaty merytoryczne)
katarzyna.witowska-gora@forum-media.pl